۶ پاسخ

فکر کنم وزنش خوب باشه من لیدی میل خوردم بیشتر خودم چاق شدم تا بچه

عزیزم چجور رژیمی داد

کاملا نرماله .من۳۲ هفته۱۷۰۰ بودم هم سونو هم دکترم گفت کاملانرماله

نینی منم همینقدر بود توهفته شما دکتر سونوم برام‌ لیدی میل تجویز کرد ولی دکتر خودم اجازه نداد بخورم.
شما بخورید انشالله که نینی تون خوب وزن بگیره

لیدی میل خیلی خوبه استفاده کن

اره عزیزم مقوی تر بخور

سوال های مرتبط