۲ پاسخ

نخور عزیزم خیار باد داره گوجه هم اسیدیه

نخوری بهتر بچه دلدرد میشه یکم بزرگتر ک شد نی نی بعد بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی