۵ پاسخ

من سی هفته سونو وزن و چسپندگی باهم دادم دکترم گفت چون سزارین دومته لازمه

من که چند روز پیش رفتم

من ب دکترم گفتم برام بنویس گفت چون جفتت خلفیه نیازی نیست یعنی چسبندگی نداری

بله لازمه

بله لازمه بدون اون سونو عملت نمیکنن

سوال های مرتبط