۲ پاسخ

ن‌نعلق نمیگیره..اگر‌عدد انتی بالای سه باشع تامین مصفظ میده..ولی پول‌کاملش بدی ازمایشگاه بعد ببری تکمیلی بهت میدش.من ۹تومن‌دادم ۷تومنش گرفتم

من رفتم آزمایشگاه گفت بیمه تکمیلی داری گفتم نه گمونم پوشش میده. ولی تامین پوشش نمیده

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری