۴ پاسخ

عزیزم آخر چ شیری به بچتون ساخت اپتامیل پرونوترا؟آخه بچه منم یبوست میشه

کل وعده هاشو آآر میدم وقرص نکسیوم میدم بهش
اگر درمان نشه تا بزرکسالی رفلاکس دارن

من ک ب پسرم میدادم قبلاً هردوتاشو قاطی میکردم چون تنهایی ای آر رو‌نخورد پسرم دکترش گف قاطی کن بده مثلاً واسه ۱۰۰تا دوتا معمولی میریختم ۱ونیم تا ای آر

تمام وعده ها ای آر

یکی از دلایل رفلاکس حساسیت به پروتییم گاوی هست که توی شیرخشک معمولی هم پروتیین گاوی هست و رفلاکس روتشدید میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد