خانما کی با تنبلی تخمدان باردار شده

۵ پاسخ

منم با تنبلی الان باردارم اونم ماه اول

من با تنبلی باردار شدم ولی سقط شد

من تنبلی داشتم. بدون هیچ دارویی هم خدا رو شکر باردار شدم. الان دخترم 11 ماهشه. میخوام اقدام کنم برای دومی

من تنبلي تخمدان داشتم پيش دكتر مراجع كردن

من تنبلی تخمدان داشتم قرص اوزیل دکتر برام نوشت خوردم باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان نمی‌دونم مامان نمی‌دونم هفته سی‌وچهارم بارداری