منم با تنبلی الان باردارم اونم ماه اول
من با تنبلی باردار شدم ولی سقط شد
من تنبلی داشتم. بدون هیچ دارویی هم خدا رو شکر باردار شدم. الان دخترم 11 ماهشه. میخوام اقدام کنم برای دومی
من تنبلي تخمدان داشتم پيش دكتر مراجع كردن
من تنبلی تخمدان داشتم قرص اوزیل دکتر برام نوشت خوردم باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.