ببین بیمارستانش خیلی تمیزه و مرتب نظافت میشه دستگاهاشون همه پیشرفته هست بخاطره اینکه دانشگاهی هست کلا استادا هستند داخل بیمارستان چند هفته پیش مشکوک ب نشتی کیسه اب بودم انقدر باهام خوب رفتار کردن وقت گذاشتن و رسیدگی کردن کیف کردم مگه سگ هستند ک پاچه بگیرن بعضی ها فکر میکنن هر نازو گوزی بیان طرف اونجا بیکاره و وظیفشه نازشون رو بکشه در کل بیمارستان خوبیه منم میخوام اونجا زایمان کنم
والا من چندسال پیش ک سرپسرم ب خونریزی افتادمو تعطیلی بود مجبورشدم برم اونجا همه چیز عین کابوس بود یه مشت رزیدنت انترن ریخته بودن اونجا و فقط پاچه میگرفتن
من زایمان نکردم ولی بخش زنان بستری بودم بخاطر دیابتم ولی رسیدگیشون خیلی خوب بود پرستاراش هم خیلی مهربون بودن بخصوص ای سیو
مامان من ک میگفت راضی نبودم شوهرمم ی بار میگفت خیلی کثیف و اصلا نگاه نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.