بیمارستان مهدیه تهران رسیدگی چجوریه؟
تجربه هاتون بگین

۴ پاسخ

ببین بیمارستانش خیلی تمیزه و مرتب نظافت میشه دستگاهاشون همه پیشرفته هست بخاطره اینکه دانشگاهی هست کلا استادا هستند داخل بیمارستان چند هفته پیش مشکوک ب نشتی کیسه اب بودم انقدر باهام خوب رفتار کردن وقت گذاشتن و رسیدگی کردن کیف کردم مگه سگ هستند ک پاچه بگیرن بعضی ها فکر میکنن هر نازو گوزی بیان طرف اونجا بیکاره و وظیفشه نازشون رو بکشه در کل بیمارستان خوبیه منم میخوام اونجا زایمان کنم

والا من چندسال پیش ک سرپسرم ب خونریزی افتادمو تعطیلی بود مجبورشدم برم اونجا همه چیز عین کابوس بود یه مشت رزیدنت انترن ریخته بودن اونجا و فقط پاچه میگرفتن

من زایمان نکردم ولی بخش زنان بستری بودم بخاطر دیابتم ولی رسیدگیشون خیلی خوب بود پرستاراش هم خیلی مهربون بودن بخصوص ای سیو

مامان من ک میگفت راضی نبودم شوهرمم ی بار میگفت خیلی کثیف و اصلا نگاه نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری