بعنوان نوشیدنی نه تاپایان یک سالگی ممنوعه، اما تو فرنی و غذا هاش ب مقدارکم میتونی بریزی، ولی حتما تست بگیر
چرا گاو، گاومیش بده که چرب و مقویه
قدیمیا میدادن
بچه رو با شیر گاو و گاومیش بزرگ میکردن مثل مادر و خاله من که با شیر گاو بزرگ شدن
کتاب دکتر دخترم
به عنوان نوشدینی ابنو همه میدونن که زیر ۱۲ماه ممنوعه
حتما بايد پاستوريزه باشه ، داخل فرني و… مي توني بريزي البته با گرفتن تست حساسيت . خالي نبايد داد فعلا
ن یک سال
پاستوریزه فقط تو غذا مجازه
دکتر میگه از یک سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.