ماه هشتم واستون چطوری گذشت ؟😃

۹ پاسخ

پاهام شبا ورم میکنه صبح ک میخوام راه برم یکم سخته اولش سنگین شدم پهلوهامم درد گرفته از بس ب پهلو خوابیدم خوابمم عمیق نمیشه

تااینجا که خوب گذشت سریع بود
ولی انقباض و تپش قلب و نفس تنگی و سخت راه رفتن و سنگینی بهم اضافه شده😂

به اندازه یکسال طول کشید😁

یکم دیر گذشت

10 روزی میشه ک درد کشاله ران و درد واژن و دنده هام شروع شده درد دنده از همه بد تره فکر میکنی دنده هات شکستن
خیلی سخته

خیلی زود و راحت فقط دو هفته آخر یکم دیر میگذره اونم احتمالا از اسنرس و منتظر بودنه😐

سریع میگذره برای من ولی کلا نگرانم و استرس دارم فقط دعا دعا میکنم برسم به هفته ۳۸🥹
یه کوچولو دردم میگیره سریع استرس برم میداره😞

من ماه هشتم برام خیلی دیر گذشت نسبت ب کل بارداریم و الان ماه نهم هم سخت و خسته کننده میگذره

تا اینجا خوب و زود اما چند روزه یخورده یجوریم
طپش قلب دارم ، احتقان بینی دارم ، گاهی کمرم درد داره 🙁

سوال های مرتبط

مامان الوچه ها مامان الوچه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی