ماه هشتم برا شما چطوری میگذره؟

۲۶ پاسخ

مامانایی که هم هفته هستیم نظرتون چیه توی روبیکا یا واتساپ یه گروه بزنیم اونجا دور هم جمع بشیم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم؟

ماه هفتم خیییلی فوری تموم شد هیچی نفهمیدم🤷
ببینیم هشتم چطور پیش میره
ولی در کل تو این هوای خوب تابستونی عصرا بمونی خونه کلا دلگیره 🫠

خیلی زود

با اینکه سخته و اذیتم و درد زیاد دارم ولی زود میگذره🥺دلم برای این روزا تنگ میشه

الان ۸ساله تو ماهه ۸هستم هنوزم مونده .‌

برای من که زود گذشت فقط شبا تو خواب اذیت میشم پادرد دارم

زود میگذره چون میدونم بیاد خیلی گرفتار میشم

یکمی دیر گذشت
فقط خوابیدنش سختمه تنگی نفس میگیرم

ی روز مونده تا وارد ماه ۸ بشم با این اوصاف دوستان واقعا نا امید شدم حس میکنم قراره تو ۸ بمونم پیر شم🤦🏻‍♀️

یه روزش یه ماهه انگار

خیلی طولانی وسخت با بیخوابی های مکرر

به نام خدا. اصلا نمی‌گذره

به وحشتناک ترین شکل ممکن شبا خواب ندارم انگار تو معدم اومده نفسم میگیره تپش قلب دارم استرس دارم

هشت دیر میگذره ولی نه رود

طولانی و دیر میگذره

خیلی بددددد.دردو تیرکشیدن تخم دان ها و لگن.جنین بریج و پاکوبیهاش درمثانه .
سنگینی بیش ازحد
ورم دستو پا 🥲🥲🥲🤌🏻
خداماه دیگه رو بخیرکنه

بی خوابی درد کشاله ران درد پا😭

پس ماه نهم چطوره

ماه هستم و نهم خیلی طولانیه 😮‍💨

دیر میگذره

خیلی سخت پراز درد و نفس تنگی

واسه منم دیر میگذره
با اینکه خونه مامانمم

خیلی سخت وخسته کننده🥹🥹

خوبه ،فقط خواب نداریم،

دیگه نمی‌گذره:)

دوسال

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی