خب ماه هشتم چجوری میگذره؟😁

۲۲ پاسخ

یه هفته ش رفته فعلا
درد واژن اضافه شده بهم..انقد استخون واژنم تیر میکشه نمیتونم بشینم
ترشح خیلییییییی زیاد دارم
انقباض کاذب دارم..بچه خیلی خودشو سفت میکنه
به شدت خوابالو شدم

برای من خیلی سریع

برای من خیلی زود ، انگار نه هم زود میگذره سخته ها بدن درد و کوفتی دارم اما لحظات شیرینیه‌ چون دیگه داره روز زیبا فرا میرسه🥹🩵

دیر میگذره کمر درد داغونم

فک کنم ی سال و نیم تا دوساله تو ۸ ماهم😂

سخت میگذره مخصوصا تو گرما😔

ماه هشت برای من خوب بود زودگذشت اما هفت عذابم داد الانم ک ماه نهم شروع شده کلی درد دارم خداکنه مثل ماه هشت زود بگذره

فعلا سه روز مونده وارد هشت بشم
امیدوارم زود بگذره

یکسال گذشت ولی ماه هشت تموم نشد

خیلی دیر میگذره ادم کلافه میشه😅

برای من ۸ دیر گذشت ولی ماه ۹ خیلی زود گذشت چهار روز دیگه وارد ماه دهم میشم😅

خیلیییی یواااااش😵‍💫

خیلی دیر میگذره و ماه درد و مشکله

۸دیر میگذره ولی ۹مثل برق وباد میگذره

کاش من برسم ب ماه هشتم 🥲

بهتر از ماه نهم😅

خوووووب😁

خیییلی دیرمیگذره

برا من یه ماهه هفته ۳۱ تموم نمیشه

اصصصصلا نمیگذره

هرروزش ۱ماه😂

ده روز ازش برام رفته خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی