خانومای عزیز سلام ماه هشتم چجوری میگذره ؟؟

۲۰ پاسخ

والا وقتی توشی حس می‌کنی نمی‌گذره ولی وقتی تموم میشه میگی چه زود گذشت 😂😂

به نظرم باید میگفتی چطوری نمیگذره😭😂

نمیگذره خیلی کنددد

لامصب نمیگذره تموم بشه 🥹

خیلی دیر دوماه آخر میگذره🥲

بستگی ب خودت داره زیاد تو فکرش باشی و سرگرمی نداشته باشی دیر ولی برعکس باشی زود

سخت میگذره دردا بیشتر شده😥من از اول بارداری کمر درد دارم دیگه پدرم دراومده فک نمیکردم بارداری اینقدر سخت باشه

آر‌وووووووووم

به سختی جون کندن البته برای منی که استراحت‌مطلقم

نمیگذره اصلا

بنظر من که ماه هشت و نه زمان متوقف میشه و نمیگذره 😩😩

من که استخوون واژنم خیلی درد میکنه و شبا خوابم خیلی بد شده

معمولی🙃

دیررررر 🤧

به سختی🫠

نمیگذره سختتت

من از اول بارداری دارم عذاب میکشم برا من همش دیر میگذره حالا شاید برا بعضیا خوب باشه و زود بگذره

واس منک خیلیییی دیر گذشت مخصوصاهفته اخرش

خیلی زوددد

نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی