سلام به ماه هشتم🥰😸
ماه 8 زود میگذره یا دیرر؟

۱۸ پاسخ

به نظر من که خیلی دیر گذشت🫠

خیلییییی دیررررر🥲

خیلی دیر میگذره برا منکه

یک سال تو ماه هشت بودم😂😂

ماه هشت ما افتاده تو فروردین
احتمالا یه یک سالی تو فروردینیم😂

برا من ک خیلی زود گذشت🥲

دور و زود گذرش نمی‌دونم فقط می‌دونم سخت میگذره و همه جای بدنت درد می‌کنه هر دیقه

به نظرم چون فروردین دیرمیگذره همیشه فروردین طولانی میشه

بستگی داره یه ماهایی برا ی سریا راحت گذشت

زودمیگذره من کم کم اخراشم اصلا حالیمم نشد

برای من ماه هشت زودتر از ماه هفت گذشت
فردا انشالله میرم تو ۹ ماهگی

دیر خیلی دیر😢

بنظر من که خیلی سریع میگذرههه الان وسطای ماه نهمم اصلا نمیدونم چطور گذشت ایشالله بقیه اش هم سریع بگذره

فعلا ک داره زود میره جلو و پراسترس برا من سرماخوردم آن اس تی دادم بچه خواب بود هی تکرار میکنم

دیرررررررررررررررررررررر

منم پس فردا میرم ماه هشت
ولی کلا همیشه فروردین دیر میگذره

خیلییی دیر

میگن دیر ولی خدا کنه مثل باد بگذره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری