به نظر من که خیلی دیر گذشت🫠
خیلییییی دیررررر🥲
خیلی دیر میگذره برا منکه
یک سال تو ماه هشت بودم😂😂
ماه هشت ما افتاده تو فروردین
احتمالا یه یک سالی تو فروردینیم😂
برا من ک خیلی زود گذشت🥲
دور و زود گذرش نمیدونم فقط میدونم سخت میگذره و همه جای بدنت درد میکنه هر دیقه
به نظرم چون فروردین دیرمیگذره همیشه فروردین طولانی میشه
بستگی داره یه ماهایی برا ی سریا راحت گذشت
زودمیگذره من کم کم اخراشم اصلا حالیمم نشد
برای من ماه هشت زودتر از ماه هفت گذشت
فردا انشالله میرم تو ۹ ماهگی
دیر خیلی دیر😢
بنظر من که خیلی سریع میگذرههه الان وسطای ماه نهمم اصلا نمیدونم چطور گذشت ایشالله بقیه اش هم سریع بگذره
فعلا ک داره زود میره جلو و پراسترس برا من سرماخوردم آن اس تی دادم بچه خواب بود هی تکرار میکنم
دیرررررررررررررررررررررر
منم پس فردا میرم ماه هشت
ولی کلا همیشه فروردین دیر میگذره
خیلییی دیر
میگن دیر ولی خدا کنه مثل باد بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.