استراحت زیاد و شیاف و امپول
پساری
والا الان بیشتر زایمان دیررس میگیرن تا زودرس 🤣
من خودم بچه اولم بزور ۴۰ هفته و۳ روز بدنیا اومد با اینکه از اول استراحت نداشتم هیچوقتم شیاف استفاده نکردم و رابطه هم مرتب داشتم
استراحت و شیاف پروژسترون کمک میکنه ایشالله تا وقتش خدا کمکمون کنه
جز استراحت هیچ راهی نیست
من دوستم دوقلو باردار بود ۱۴ سرویکسش بود از دهانه رحمش هم نرم نرم بود ۲۸هفته تا ۳۳هفته استراحت مطلق بود ۳۴, به دنیا اومدن
فقط استراحت
استراحت
سرکلاژ
استراحت
شیاف
امپول
فقط استراحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.