خانوما قیمت سونوگرافی رشد رو کسی‌میدونه چقدر میشه

۱۰ پاسخ

1400 ازم میگیرن

با بیمه ۱۱۰۰ازاد ۱۴۰۰

۱۳۵۰من رفتم

۱۲۰۰

من چند روز پیش با بیمه تامین اجتماعی ۱۲۰۰ دادم..بدون بیمه ۱۵۰۰ بود

رشد ب تنهایی ۱۱۰۰

با بیمه ۱۱۰۰

۱۲۰۰ من دادم

من ۱۴۰۰ دادم ولی ی سریا اینجا بیشترم دادن فکر میکنم ب دستگاه و اینک کجا یدی خیلی بستگی داره

۱۳۰۰تا۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته سی‌وهشتم بارداری