یدونه ۲۹ هفته رفتم با بیمه سلامت ۱,۲۰۰
یدونه ۳۴ هفته رفتم بیمارستان دولتی ولی بیممو قبول نکرد بدون بیمه ۳۰۰ شد
۱۲۰۰ تامین داد یه مقداریشو ما ۹۰۰ دادیم
من بیمه تامین و تکمیلی دی رایگان شد
مطهری شیراز،سونو کامل یعنی ۱/۸۰۰
سونو ساده حدود یک و نیم
داپلر حدود ۴۲۰۰
سلام اسلامشهرم هغته ۳۲ بودم هزینه اش ۱۴۵۰
من ۱۲۰۰ دادم ۲۹ هفته
هفته بعدی هم دارم!
هفته ۳۰ رفتمبدون بیمه ۱۴۰۰
یک و صد دادم توی درمونگاه ایران پارس جنت اباد
کالر داپلر دادم 4 ونیم
هفته ۳۲رفتم یک و چهارصد
هفته ۳۵و ۳روز رفتم ۳میلیونو ۴۰۰
شیراز ۶😰😰
سلام شیراز هستم 1,500
یک و نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.