خانما شما هزینه سونوگرافی رشد جنین رو چقدر میدید؟

۱۴ پاسخ

یدونه ۲۹ هفته رفتم با بیمه سلامت ۱,۲۰۰
یدونه ۳۴ هفته رفتم بیمارستان دولتی ولی بیممو قبول نکرد بدون بیمه ۳۰۰ شد

۱۲۰۰ تامین داد یه مقداریشو ما ۹۰۰ دادیم

من بیمه تامین و تکمیلی دی رایگان شد

مطهری شیراز،سونو کامل یعنی ۱/۸۰۰

سونو ساده حدود یک و نیم
داپلر حدود ۴۲۰۰

سلام اسلامشهرم هغته ۳۲ بودم هزینه اش ۱۴۵۰

من ۱۲۰۰ دادم ۲۹ هفته
هفته بعدی هم دارم!

هفته ۳۰ رفتم‌بدون بیمه ۱۴۰۰

یک و صد دادم توی درمونگاه ایران پارس جنت اباد

کالر داپلر دادم 4 ونیم

هفته ۳۲رفتم یک و چهارصد
هفته ۳۵و ۳روز رفتم ۳میلیونو ۴۰۰

شیراز ۶😰😰

سلام شیراز هستم 1,500

یک و نیم

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون مامان زیتون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری