سلام هزینه سونوگرافی رشد جنین چقدره

۷ پاسخ

من ۵۳۶ دادم

بدون داپلر ۶۵۰با داپلر ۱۷۰۰

هم گروه گفتگو مادران داریم
هم کانال لباس نوزادی
با کیفیت و خوش قیمت
روبیکا. nini_heed1

منم ۵۳۶ دادم

650گرفتم ازم

من امروز رفتم 850

تهران ساده ۷۵۰ رنگیش ۲تومن

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد