خانوما هزینه سونو رشد جنین چقدره توی مطب؟تقریبی

۹ پاسخ

برای من شد ۱۸۵۰
حدودا دو هفته پیش

سونو شد تنها۴۵۰ت

انومال تاخیری ۲۶هفته ۱۳۰۰
سونو وزن ۳۳هفته ۹۰۰

برا من شد 480

من با داپلر رفتم آزاد ۱۵۰۰ با بیمه ۵۰۰ دادم

من مطب دکترم انجام دادم ۷۰۰

واسه من شد ۹۵۰

من بیمارستان خصوصی رفتم شد 2 تومن

بدون داپلر من پرسیدم ۶۵۰ تومن با داپلر دو تومن

سوال های مرتبط

مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد