برای من شد ۱۸۵۰
حدودا دو هفته پیش
سونو شد تنها۴۵۰ت
انومال تاخیری ۲۶هفته ۱۳۰۰
سونو وزن ۳۳هفته ۹۰۰
برا من شد 480
من با داپلر رفتم آزاد ۱۵۰۰ با بیمه ۵۰۰ دادم
من مطب دکترم انجام دادم ۷۰۰
واسه من شد ۹۵۰
من بیمارستان خصوصی رفتم شد 2 تومن
بدون داپلر من پرسیدم ۶۵۰ تومن با داپلر دو تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.