من یه هفته پیش رفتم آزاد ۱۶۵۰
من چندروز پیش رفتم شد 2 تومن
تو شهرماکلا آزاده،من رفتم۱۱۵۰
البته قبل جنگ ۶۰۰بود نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سونو انومالی که بوده ۱۶۰۰شده ۲۸۰۰و سونو رشدی که بوده ۶۰۰شده ۱۱۵۰
۸۶۰تومن هرجایی یه قیمت میگیره
نصوحیان هفته پیش رفتم با بیمه ۹۵۰
والا هرجا یجوره من اسفند رفتم ۱۱۰۰.فروردین دوباره همونجا رفتم ۲۷۰۰
ک کلا معروفه گرون تره از جاهای دیگ
امروز یجای دیگ نوبت گرفتم گفت یکو خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.