سلام خانما سونوگرافی رشد جنین کی بدم

۷ پاسخ

از 28 تا 32
به من گفت 30

یکی۲۸هفته سونو آخری هم۳۶هفته

معمولا تو ۳۲ هفته مینویسن

من امروز دادم

دکترت بپرس برامن ۳۲ هفته نوشت

دکتر مینویسه برات، بین هفته ۲۸ تا ۳۳

من ۲۸ هفته و ۳۴ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری