مامانا ببلاک ar خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

پسرم بخاطر رفلاکس شدیدی ک داشت دکترش ببلاک ar داد عالیه هم وزن دهی هم معدش زود زود کار میکنه و اذیت نمیشه
توی 10روز هم 600گرم وزن گرفت

بنطرم اره
مخصوصا از بابت غلظت
یبوستی ام در کار نیست
بچه با بچه فرق میکنه دختر من زیاد پی پی میکنه و برعکسه🫠
وزن دهیشم نمیدونم هنوز

دکتر لمن گفت بگیر

بدجور یبوست میده

بد نیست

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان آرشام🩵 مامان آرشام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی