۸ پاسخ

بنظرم واسه کادو یکی دو تومن کارت هدیه بده.چون اسباب بازی هم ک بخری کم کم همین حدودا میشه و ممکنه داشته باشه و بکارنیاد پس بهترین کار همین پولع.واسه مهمونی خودتم کیک واسه ۱۵نفر حدودی ۳تومن درمیاد ژله اینا هم ۵۰۰تومن
میوه اگر بخوای بخری مثلا خیار و سیب و زردآلو ۱۵۰۰میشه ک بنظرم یه هندونه بخر بزرگ بصرف تره مثلا میشه ۵۰۰تومن.واسه سالادم قطعا نوشابه داری ۳تانوشابه با خیارشور و کالباس و ماکارانی و سس و...فک کنم حدودا ۲۵۰۰اینا بیفته واست.چون سس مایونز یدونه بخری ۶۰۰/۷۰۰فقط سس هست دیگه باقی چیزا ک بماند...امیدوارم کمکی کرده باشم با نظرم

7تومن من یه تولد گرفتم برای بچه ها. 5پسشم رفت

به ۴تا۵ تومن فکر کن
اگر یه چیزایی رو هم خونه داشته باشی

۴،۵ تومن میشه فک کنم

عزیزم فقط کیک تزیناتش حدود ۲/۵تومن در میاد بعد غذا وژله و اگر میوه هم باشه ۳تومن بعد درمورد هدیه تولد بستگی به نسبتتون داره و اون خانواده تولد پسرتون دعوتن؟اگر دعوت چی میارن شمام طبق همون یا پول بدید یا هدیه تهییه کنید البته بگم هدیه خریدن هرچیزی که در نظر بگیرید چه اسباب بازی چه لباس گرون در میاد

تا ۴ حساب کن

یک وخوردی کیک میشه
یه تومن سالاد ماکارانی
پونصد هم ژله و بادکنک واینا بگیری تقریبا سه وخورده ای میشه برا این جمعیت

شاید یک تومن بشه یا یک و پونصد
غذافقط سالاد ماکارونی؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵 دلسا🩷 مامان آرسام🩵 دلسا🩷 ۴ سالگی
مامان دختر مهربونم مامان دختر مهربونم ۴ سالگی