۱۱ پاسخ

من۳کیلوگرفتم۲۳نفربودن کم اومد زشت شد نکته مهم اینکه حتمااااکیکت روکتابی بگیرشکل مستطیل خیلی راحت تقسیم میشه

۴ کیلو بگیر

من ۳کیلو ب ۲۰نفر گرفتم اضافه هم اومد

سه کیلو کااااملا کافیه

سه کیلو و نیم کافیه .نفری ۱۵۰گرم میشه

سه کیلو خوبه

هر نفر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم میشه

تقریبا ۳ کیلو کافیه

من قنادم گلم یک کیلو برای۸نفر کافیه. بنظرم یه مینی کیک بخر برای عکس و روی میز. یه کیک تخته ای ساده ام بگیر برا مهمونا تقسیمش راحتتره

برای هر نفر متوسط 120 گرم،بنظرم سه کیلو خوبه،چون شام ندارید کیک رو مقدار خوبی سفارش بدید.بله تنقلات تون هم خوبه،تولدش مبارک باشه.

اگه کیک خورن هر هفت نفر یک کیلو

اگه کیک خور نیستید هر ده نفر یک کیلو

ما مثلا کیک خوریم ۱۵نفر دو کیلو گرفتیم عالی بود

تصویر

سوال های مرتبط