من قلیون کشیده بودم نیم ساعت بعدش شیر دادم چیزی میشه؟🥲🥲

۶ پاسخ

کاری ب شیر دادن ندارم ولی دود قلیون برا بچه سمه .آسم میاره واقعا گناه داره توی خونه ای ک بچه ی کوچیک هست قلیون دود بشه

چرا به ریه هاتون رحم نمیکنین؟؟! حیفه با چن دیقه چی میشه مگ نکشین خب....

من همش میکشم
😔😔😔😔

نه چیزی نمیشه سعی کن یکم دیرتر شیر بدی وقتی کشیدی.

یکم نفخ میکنه

دکتر بمن گفت موردی نداره اگه همون لحظه شیر بدی
ولی من ی چندباری اوایل دوشیدم زیختم و بعدش شیر خشک دادم تا ۵ ۶ ساعت شیر خودمو نداده بودم

سوال های مرتبط