اره عزیزم بده
مواد نگهدارنده
افزودنی های غیر مجاز
رنگای خوراکی ضنعتی
نمک فراوان
خاصیت نداره
من لب به هیچی نزذم
خودم تا اخرین روز نه ورم کردم نه فشار نه دیابت نه وزن بالا
۱۳ کیلو افزایش وزن داشتم
جز قرص اهن و ویتامین هیچی نخوردم
دخترمم به دنیا اومد نه زردی نه رفلاکس نه کولیک نه گریه الکی خواب خوب شیر خوب میخورد اروم اروم هیچ کدوم نداشت
دوستام و همکارهام میگفتن شانش اوردی گفتم نه شانشی نبوده تلاش کردم ۹ ماه خودم رو در محیط ارومو بدون تنش استرس نگه داشتم تو شزایط جنگ باردار بودم رفتم جایی که هیچ صدایی هیچ اخباری نباشه سالم خوری کردم مولتی ویتامین هامو سر ساعت خوردم مواد غذایی مفید خوردم نتیجه تلاش و سختی که کشیدم دختر نازمه
عزیزم بارداریه سومم هست در حد رفع هوسم خوردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم با خیال راحت بخور نخوری هم هوس کنی میگن بچه چشاش چپ میشه
وااااا بخور بابا سر پسرم میخوردم هر وقت هوسم میشد یا جایی بودیم یا کسی میخورد کلا میخوردم پسرمم هیچیش نشد میگن قدش کوتاه میشه الان سه سال و سه ماهشه قدش ۱۰۲ هس ماشاالله
یه دونه بخور
من كه اينقدر چيپس. و كرانچي خوردم 😒
بخور در حد رفع هوس من هفته ای ی بار میخورم چندتا دونه
من اصلا نخوردم از اول بارداری تا الان
دیروز چندتا دونه خوردم
من خیلی هوس میکردم چیپس پفک میخورم زیادش خب نیس عزیزم
بخور بره بچه دلش خاسته من دیروز یه کرانچی کامل خوردم
من شنیدم قد بچه رو کوتاه میکنه
خوب عزیزم نخور برای بچه خوب نیست خدایی نکرده زردی میارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.