۳۸ و ۱ کسی زایمان کرده بچش چطور بوده؟من بستری شدم دعا کنیو واسم🥲

۱۴ پاسخ

عزیزم واسه منم دعا کن زودتر دردم شروع بشه خسته شدم

عزیزم دکتر منم همین قدر بهم نوبت داد 38هفتهیک روز بچه کامله نگرانی نداره

37کامل

آره بابا من ۳۸ بود

عزیزم بسلامتی تایم خوبیه که ☺️

خیالت راحت اوکیه انشالله ب سلامت بغلش کنی

من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم همه چی هم خوب بود وزن نی نی هم ۳/۱۰۰ بود

عزیزم هفته ات که خوبه خدا رو شکر، نگران نباش، ان شاءالله صحیح و سلامت بغلش میگیری😍
لطفا منو هم خیلی سر زایمانت دعا کن🥺❤️

چه اعلامی داشتی گلم

بهترین زمانه دیگه ایشالله یه زایمان آسون نصیبت بشه گلم

منم بدون درد بستری شدم

چرا بستری شدی؟
زایمان طبیعی ؟

من ۳۸ هفته زاییمان کردم بچم سالمو روز بعدش مرخص شدم

من ۳۸ و ۱ روز زایمان کردم دخترمم ۳۴۰۰ بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی