دوستان من هم بستری شدم برای زایمان دعا کنید واسم🥹

۱۳ پاسخ

عزیزم بسلامتییی تجربتم بزار من موندم بین یثربی و میلاد🥲🫠

کدوم بیمارستان ؟

بسلامتی🥰🥰🥰

به سلامتی و مبارکی نی نی رو بغل بگیری

عزیزم با چه علائمی بستری شدی؟؟؟

واسه ما هم دعا کن
ان شالله ک زایمان راحتی داشته باشی عزیزم

انشاالله به سلامتی نینی کوچولو رو بغل بگیری

به سلامتی عزیزم قدمش خیر باشه
شما هم برای ما دعا کن

انشاالله به سلامتی و خوشی عزیزممم😇🩷

انشاالله به سلامتی عزیزم دعا کن ماروهم

حتما به خوشی بانووو

انشالله بسلامتی فارغ بشید
شما هم برای ما خیلی دعا کن

عزیزم انشاالله به سلامتی و با دل خوش نی‌نی رو بغل می‌کنی
شما هم اون لحظات برای ما دعا کن 🥺♥️🫂

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حلما💗 مامان فاطمه و حلما💗 ۵ ماهگی