9ماهگی بچتون رو شنوایی سنجی بردید

۱۱ پاسخ

شنوایی سنجی بدو تولد که بردم بمن گفتن یبار نه ماهگی هم بیار

واسه منم زده منم هنوز نبردمش

وا من که فقط بدو تولد بردم دیگه نگفتن بیار

من فقط بدو تولد بردم

اصن ۹ ماهگی چکاپ ندارع
۳ـ۶ماهگی و ۱ سالگی

نه اصلا تاحالا نبردم

نه شیش ماهگی بردیم بعدش گفت 18ماهگی بیار

نهه نیازی نی

نه باوا

نه مگه باید ببریم

نه
برای چی

سوال های مرتبط