شنوایی سنجی بدو تولد که بردم بمن گفتن یبار نه ماهگی هم بیار
واسه منم زده منم هنوز نبردمش
وا من که فقط بدو تولد بردم دیگه نگفتن بیار
من فقط بدو تولد بردم
اصن ۹ ماهگی چکاپ ندارع
۳ـ۶ماهگی و ۱ سالگی
نه اصلا تاحالا نبردم
نه شیش ماهگی بردیم بعدش گفت 18ماهگی بیار
نهه نیازی نی
نه باوا
نه مگه باید ببریم
نه
برای چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.