برا من فقط لباس هاشون شد حدود ده تومن +پتو و حوله حمام ،
کریر و ساک بیمارستان و شیشه و دو سه تا پوشک و شد حدود همون ده و دوازده تومن .
تخت و کمد و ....هم نگرفتم چون بچهای چهار و پنجم میشن
ببین اگه میخوای قیمت خوب پیدا کنی بگرد جایی رو پیدا کن که تولیدی باشن
وخودت از وسایل ضروری یه لیست تهیه کن چون داخل سیسمونی فروشیا یه عالمه وسایل هست که شاید یکبار هم بکار نیاد .اینطوری دچار سردرگمی نمیشی
به من فروشنده گفت به هیچ عنوان گهواره دوقلویی پیشنهاد نمیدم چون دوقلو ها همیشه با هم نمیخوابن و اگر یکی بیداربشه اون یکی همبیدار میکنه
و اگر یه طرف فقط بچه باشه امکان افتادن بچه هست برا همین ننو یه قلو گرفتم و کاملا معقولانه راهنمایی کرد
کالسکه هم من شنیدم میشه اوایل برای ساکت کردن داخل خونه برا مواقعی که دست تنها هستی استفاده کنی برای همین اول خریدم
لباس های کاربردی خریدم ،لباس بیرونی زیاد نخریدم چون رو به فصل سرما هست
زیاد بیرون نمیبرم بعدم با توجه به فصل و جُسه میخرم چون یه موقع جلو جلو میخرم وحتی یکبار هم نمیتونه بپوشه
من برا یه دونه حدود ۱۰ تومن خرید کردم🤗😁
من روروئک نخریدم، کریر دست دوم در حدنو خریدم، به قیمت پول ایرانی ولی برند خارجی، که تو نوزادی به عنوان صندلی ماشین استفاده کنم چون صندلی ماشینا از شش ماهگی به بعد اندازه میشن، تخت کنار مادر یدونه خریدم با یدونه ننو شد 25 تومن، اگه میخواستم دوتا تخت بزرگ بخرم 80 الی 100 صد تومن میشد ولی چون تک خوابست خونم نخریدم، کمد هم دوقلویی دادیم ساختن شد حدودا 100 تومن ولی تو بازار کمد کوچیک از سی تومن وجود داشت، اسباب بازی نخریدم گفتم تو مناسبتا قراره خریده بشه خودمم قبل بارداری چون عاشق عروسک بودم چندتایی برا خودم خریده بودم که نو هستن گفتم همونا کافیه، لباس نهایتا تا نه ماهگی و بعضیارو تا یک سالگی خریدیم، زیاد ریخت و پاش نکردیم، شیشه شیر و پستونک و مواد بهداشتی اینا هم احتمال زیاد ایرانی بخرم که فک کنم نهایتا همشون دو تومن شاید بشه ولی اگه همینارو خارجی بخوای بخری تنها یدونه شیشه شیرش دو تومن هست😶
عزیزم هرچه زودتر بگیری بهترع چون آدم سنگین میشه و واقعا خسته کنندس
صندلی غذا روروئک و صندلی ماشین نخریدم من بنظرم بااین گرونی فعلا واجب نیست.
من تخت نخریدم و فعلا نمیخرم. گهواره دوقلویی خریدم. کمد هم اتاق خودمون داره استفاده میکنیم تا بعدا برا اتاق خودشون کمددیواری بزنیم. کالسکه هم چون مرداد دنیا میاد و از اون ور میفته زمستون نخریدم اسفند میخرم. باقی چیزا همه چیزا تقریبا۳۵.۳۶تومن شد
به غیر تخت و کمد و کادو زایمان خودم و کادو دخترا، تقریبا 150 الی 200 خرج شده، کمی هم خرده ریز مونده باز البته
بدون تخت و کمد ۱۶۰ میلیون
من فقط کمد گرفتم از سرویس چوبش
حدود ۶۰ تومن شد
من بدون تخت و کمد و کالسکه و روروئک شد ۵۰تومن
کریر، کالسکه، لباس تا سایز ۲، حوله، شیشه شیر، تشک گارد دار، تشک مسافرتی، یکم اسباب بازی، صندلی ماشین، صندلی غذا، ظرف سلیکونی، پستونک، لگن تاشو، تمام بهداشتی ها بقیه رو یادم نمیاد شد ۲۰۰ تومن
بستگی داره عزیز لباس چه برندی بخری وسیله هام همین
ولی از چند جا قیمت بگیر الان هرکی قیمت خودشو میگه
من یه دونه بود بچه دومم هست سرویس تخت و چوبی داشتم
کریر و روروئک با صندلی غذا
لباس و پستونک و فینگر برقی و چندتا چیز دیگه برند گرفتم شد ۱۳۰تومن
لباس تا ۱۲ ماه البتهگرفتم
میتونی لباس تا ۶ ماه بگیری یعنی تا عیدشون یعد طبق جثه بخر چون دوقلوان نمیدونی چه قدر وزن میگیره
تو اینستا بزن کیدز رویسا
یا تو روبیکا این پیج بزن لباساش ترک ولی خیلی قیمت مناسب و گوگولی
تخت و کمد و کریر و کالسکه نخریدم
حدود ۶۰ شد
اوخی چه مزه داره از همه چی دوتا گوگولی هاااااا
حدود ۲۰۰ تومن تازه تخت نخریدم بایه کمد انقدر شد
.خب برا یدونه بچه خورد ریزه هاش ۴۰ تومن اینا در بیاد بخاد از هرکدوم هم دوتا حساب کنی مثلا میشه ۸۰ دیگ
من الان کاملش کردم
فقط سرویس چوب نخریدم و نمیخرم
حدودا 35 تومن تموم شد برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.