۳ پاسخ

خواهر شوهر من بالای واژن درد داشت جفتش پایین بود حتما استراحت کن

اگه درداش ثانیه ای و طولانی نیست مشکلی نداره ولی اگه دردهاش طولانیه و لکه بینی و خونریزی داری حتماً دکتر برو

من وقتی زیاد میشینم درد میگیره 😐 الان ۱۵ روزه از ۲۴ ساعت شبانه روز فقط ۲ ساعتشو سرپا یا نشستم بقیه اش دراز کشم
راه رفتن بماند دیگه کمردرد میگیرم
دکتر گفت واسه هفته های اول طبیعیه ولی خب هنوز سونو نرفتم

سوال های مرتبط