ماکه تا ده روز بچه رو نگه میداریم چون چربی روی پوست بچه خودش محافظت کننده است
اره تا میاد خونه باید ببریش حموم
از بیمارستان مستقیم حموم مگه ادم طاقت میاره نره اصن سبک میشی هر روز باید دوش بگیری جای بخیتو سشوار کنی.بچه روهم بشورید اومدین خونه
آره همین برسیم میشوریم
آره بابا آبجیم بعد زایمان تا رسیدن خونه دخترش رو حموم کردن... بعد روزی یبار هم میبردن هموم
ما هر وقت بیاییم خونه حالا همون روز باشه یا ده روز بعدش باشه
آره چون بچه خونیه و و تو آب رحم بوده زود باید ببری حمام و بعد لباسای جینگیلی لپوسه
نهایت یه روز بعد از زایمان باید شسته بشه وگرنه مواد روی بدنش بهش میچسبه و سخت از تنش پاک میشه کوچولو اذیت میشه
به حرف مادر شوهرت اعتماد نداری 🤣
من هم ماما همراهم ، هم دکتر خودم گفت رفتید خونه دوتایی باهم برید هر دو حتما باید برید حمام ،
گفت تازه اگه باباش هم تو بیمارستان بود
بگو
باباش هم بره 🤷🏻♀️
الان دیگه بیمارستان خصوصی شست وشو میدن
خودت باید بعد سه روز بری حموم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.