لخته خون زیاد تو پریودی عادیه؟ازچیه؟

۲ پاسخ

اگه لخته داری حتما پیگیری کن احتمال اندومتریوز هست

منم لخته خون داشتم البته خیلی ن اوایل مخصوصا زنداداشم تب سنتی کار میکنه گفت رحمت سرده خیلی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
Panah

درانتظار جوجه🐣 Panah درانتظار جوجه🐣 قصد بارداری