۲ پاسخ

کرم یا روغن بزن بعد جوراب پاش کن چندساعتی... بخاطر راه رفتن روی فرش هم هست من خودمم اینجورم همش تو خونه جوراب پامه نپوشم زبر میشه

پابرهنه جایی تو حیاط و اینا شاید رفته

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ سالگی
مامان پرنسا و پارسا مامان پرنسا و پارسا ۲ سالگی