نبات در فرنی عب نداره برای بچه ۷ ماهه

۴ پاسخ

چرا داره
جایگزین موز و خرما

چرا نبات آخه موز یا خرما بریز

عزیرم هر چقدر دیرتر با طعم شیرینی و مواد شیرین آشنا بشن بهتر هست. سعی کنید با شیر خشک فرنی رو طعم‌دار کنید.

من از چهارماهگی که غذا کمکی دادم یه تیکه اندازه عدس انداختم تو فرنی در حین پخت

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی