۷ پاسخ

خواهر زاده من ۱۱ماهگی دراورد

منم بچم هنوز دندون در نیورده

من شنیدم دندون تو یک سالگی در بیارن بهتره

هرچی دیرتر دربیاره بهتره .کمتر اذیت میشه

نه عزیزم خواهر زادم یه روز مونده تولد یه سالگیش درآورد

دخملی منم ۹ و ۱۸ روز داره
هنوز خبری از دندون نیست

نه عزیز چه عیبی پسر من آخرای هشت ماهگی دراوورد
تا ۱ سال و ۳ ماه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان هـــانا مامان هـــانا ۸ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی