دخترم ۸ ماهشع اما دندون درنمیاره چرا

۵ پاسخ

دهتر منم هفت ماه وبیست و پنج روزشه ولی هنوز دندون درنیاورده،از چهارماهگی هم همش داره اذیتم‌میکنه و همه هم میگن به خاطر دندونه🥴

تا یکسالگی طبیعیه ،بچه ی دختر خالم اولین دندونشو ۱۱ ماهگی در اورد .

پسرم ۱۰ماهشه دندون نداره

اشکالی نداره..بهتر...تا یکسال دربیاره بهتره تا الان

تا یکسالگی در میاره
بعد هم دربیاره باید حرص بخوری که به جایی نخوره یا سیاه نشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان هـــانا مامان هـــانا ۸ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی