هر چی دیرتر دربیاره بهتره اذیتش هم کمتره .. دختر من از ۵ ماهگی درگیر دندونه بچم کلی اذیته
ولی دختر خواهرم ۱۰ ماهش بود تقریبا دندون دراورد خداروشکر اذیت خاصی هم نداشت
بخدا بهتر
انقد اذیت میشن طفلیا هرچه دیر تر در بیارن بهتره
اب میشن زبون بسته ها
بهتر بابا پسر من ۱۰ ماهگی در اورد
پسر اول من ۱۰ و نیم ماهگی اولین دندونش دراومده بود
دخترمن هنوز درتیاورده بعد شما از الان نگرانیی🤣
در میاره عزیزم
دختر منم ۱۰ماهه در آورد
بخدا ب غیراز اذیت چی دارع
دیرتر دربیاد جنس دندوناش بهتر میشه
پسر منم درنیاورده هنوز هر چی دیرتر بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.