دختر من چرا دندون درنمیاره😭😭

۸ پاسخ

هر چی دیرتر دربیاره بهتره اذیتش هم کمتره .. دختر من از ۵ ماهگی درگیر دندونه بچم کلی اذیته
ولی دختر خواهرم ۱۰ ماهش بود تقریبا دندون دراورد خداروشکر اذیت خاصی هم نداشت

بخدا بهتر
انقد اذیت میشن طفلیا هرچه دیر تر در بیارن بهتره
اب میشن زبون بسته ها

بهتر بابا پسر من ۱۰ ماهگی در اورد

پسر اول من ۱۰ و نیم ماهگی اولین دندونش دراومده بود

دخترمن هنوز درتیاورده بعد شما از الان نگرانیی🤣

در میاره عزیزم
دختر منم ۱۰ماهه در آورد
بخدا ب غیراز اذیت چی دارع

دیرتر دربیاد جنس دندوناش بهتر میشه

پسر منم درنیاورده هنوز هر چی دیرتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۳ ماهگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی