خانومایی ک تجربه سزارین دارین، بگید از روز چندم دیگه سرپا شدین

۵ پاسخ

از روز پنجم

ازبیمارستان که اومدم کم کم راه رفتم چون هرچی راه میری زودترخوب میشی

من همون تو بیمارستان سر پا شدم

از همون روز اول که باید پاشی راه بری نباید خودتو بندازی چون سخت میشه

تا کشیدن بخیه ها من استراحت کردم درست روز نهم بخیه کشیدم از روز دهم رفتم خونم همه کارامو خودم کردم دو روز اولش تو بیمارستان سخت بود بعدش دیگه آروم آروم بهتر شدم

سوال های مرتبط