۹ پاسخ

نه دکتر گف فقط هرروز اول بتادین بزن،بعد با شامپو بچه بشور بعدم خوب با سشوار خشک کن

روز پنجم بستم
قبلش خیلی شکمم درد میکرد نمی‌تونستم

همون روز بعد عمل خود بیمارستان شکمبند بست برام

از روزی که مرخص شدم بستم

عزیزم سزارین اختیاری بودی ؟

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

همون روز دوم بستم

سر اولی اصلا نبستم ،میگن چسبندگی رحم میاره ،سری بعد برم از دکترم میپرسم چندم به بعد ببندم .

دهم ببعد ک بخیه هارو کشیدم

سوال های مرتبط