بنظرم هر دوجنس
زن بیشتر از لحاظ قانون داره زجر میکشه ببین تو همین طلاق گرفتن چقدر زن اذیت میشه
مردهم خب دیگه بیچاره با این تورم دنبش پاره هست😂
درکل تو ایران فقط یوزپلنگ بودن خوبه چون میدونی درحال انقراضی 😂😂😂وگرنه آدم بودن اصلا خوب نیست
توو ایران زنده بودن و زندگی کردن سخته🥺🥺🥺
اصلا تو ایران بدنیااومدن سخته
تو ایران مهم نیس چی باشی،کلا بدبختی
حتی حیوانات هم آرامش و راحتی ندارن
اول میگفتم دختر اللن میگم پسررررررر
هر دوش ولی،به نظر من پسر داشتن و پسر بودن خیییلییی سخت تتتتتره
در واقعه تو ایران بودن کلا سخته حالا هر موجود زنده ای که باشی
جفتش سخته
کلا سخته.مردم هم که انگارهمه باهم دشمنن.ولی دختربودن سخت تره چون درمعرض انواع تهدیدات وخطرای بیشتری.ولی مرد شب تاصب هم توخیابون بخوابه چیزیش نمیشه
تو ایران بودن برای جانورا هم سخته دیگه چه برسه آدمیزاد، البته جانورای انسان نما راحتن
تو ایران مرگ هم سخته...
بودن سخته😂😂😂دوتاش سخته
هردو....
فرقی نداره ولی پسرا بیشتر اذیتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.