خانوما شما هم تو این سن بارداري ترشح خیلی زیاد دارین؟

۵ پاسخ

من یه قطره ام از اول بارداریم نداشتم خیلی عجیبه خودمم موندم

عاها پس طبیعی

اره من خعلی زیاده

من ترشحاتم کمترشده چراپس

خواهر هفته های آخری تو الا ترشح نداشته باشی کی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا خانوم🥰 مامان پرنسا خانوم🥰 ۸ ماهگی