۵ پاسخ

من اصلا پسرم بدون من جایی نمیمونه شما چه طور میذارینش

اولش طبیعیه
ولی تصمیم درست و خوبی گرفتی
هم برا شما عالیه هم گل دخترت

طبیعیه
منم دخترم چند ماهیه میره هنوز استرس دارم

منم تازه يك ماهه ميره ولي هنوز مياد پايين منو چك ميكنه

مگه از الان ثبت نام دارن.؟؟..چقد خوب ..روز اول استرس داره دیگه عادی میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچها مامان مامان بچها ۳ سالگی
مامان فرشته های کوچک مامان فرشته های کوچک ۳ سالگی
مامان همه ی زندگیم🍒 مامان همه ی زندگیم🍒 ۴ سالگی