من اصلا پسرم بدون من جایی نمیمونه شما چه طور میذارینش
اولش طبیعیه
ولی تصمیم درست و خوبی گرفتی
هم برا شما عالیه هم گل دخترت
طبیعیه
منم دخترم چند ماهیه میره هنوز استرس دارم
منم تازه يك ماهه ميره ولي هنوز مياد پايين منو چك ميكنه
مگه از الان ثبت نام دارن.؟؟..چقد خوب ..روز اول استرس داره دیگه عادی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.