۱۱ پاسخ

چرا انقد الکی استرس دارین بابا مگ قرار چی بشه بیخیال باشین مثل من منم فردای باید واکسن شیش ماهگی بزنم اتفاقا آرومم چون میدونم روحیه من رو بچم تاثیر میزاره اگه من آروم باشم بچمم آروم میمونه دردش میکنه ولی میگذره این روزاعم

تو دیگگگگگگگ

واسه دنیزخیلی عالی بودواسه شماهم راحت بگزره ایشاالله

دختر منم واکس ۴ماهگی داره فردا صبح 🥹

دختر منم فردا واکسن چهارماهگی داره🥲

واییی منم دوشنبه پسرمو میبرم واکسن چهارماهگی بزنن 🥲
خیلی استرس دارم همه میگن چهارماهگی سخته 😬

پسرمن واکسن شش ماهگی داره😢

ساواش دختره یا پسر معنیش چیه؟

استرس نداشته باش، زیاد سخت نیست بچهای من خداروشکر اذیت نشدن، منم خیلی استرس داشتم

منم😞

استرس نداشته باش سر وقت استا رو بده

سوال های مرتبط