۱۹ پاسخ

من همچناااان🤣

تصویر

من😭پاهامو‌حس‌نمیکنم

من😪😪

دختر من ساعت دو میخوابه چشام دیگه کور شدن از بی خوابی🥲

سیرش کن.پوشکشم عوض کن.لباسشم راحتی باشه جاش نه خیلی گرم ن خیلی سرد .اروغشم بگیر اگه دل درد داره شربتش بده .اول آرومش کن بعد بزار رو پات دستاش کنارش نگه دار میخوابه

منم همینطورم البته دختر من تا 4 صبح همینه نق میزنه همش

من اصلا میزارم سرجاش خودش میخواب هم بزرگ‌ک یسالش هم کوچک ک سه ماهش

من همین الان تو این وضعیتم

منم بیداره هنو مقاومت میکنه

صدای سشوار دانلود کن بذار براش آروم آروم تکونش بده میخوابه

شاید گرسنشه،یا جیش کرده،یا درد داره
وگرنه باید بخوابه دیگه

حتما گرسنشه یاگرمشه یاسرد خودت بهترمیفهمی ایناروگفتم توجه کنی

بقیه می‌گفتن ۴ ماهه بشه دیگه آروم میشه خوب میشه.از وقتی ۴ ماهه شده روانم داره می پاشه از بس سر خوابیدن اذییتم می کنه.

من

از طفلک چ‌عکسیم شکار کردی🥹

ای خدا 🥺این روزام میگذره می‌دونم خیلی سخته ولی تا چند وقت دیگ کلا تغییر می‌کنه بچه سه ماه و ۴ ماهگی واقعا خیلی راحت تری

عزیزمم

عزیزم ببین لابد جایی از بدنش درد داره.یا نفخ کرده.گرسنش نیس

دختر من تا خوابید روانم ساییده شد...

سوال های مرتبط