۸ پاسخ

به بادمجون چی میگین

خوب چ کاریه چرا باید ب گوجه بگید بادمجان😸😸😸

عزیزم عکس دخترتونه؟

ما هم خیلی وقت میگم بادمجان

ما هم به موز وقتی مهمون داریم میگیم خیاره خخخخخ

واااااا چرا باید ب گوجه بگی بادمجان
بعد ب بادمجان چی میگین؟ 😳🤔

بعد ب بادمجان چی میگین؟

چرا ب گوجه میگید بادمجان؟

سوال های مرتبط