۰ پاسخ

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۲ سالگی
مامانا دلم برا دخترم گاهی کباب میشه!!عاشق گوجه فرنگی و پرتقاله ولی چون زبان جغرافیایی داره و چیزای اسیدی وقتی زیاد میخوره زخمهای زبونش زیاد میشه و چندبار که خیلی شدید شده بهش گفتیم یهمدت کمتر پرتقال و گوجه بخور و.. امروز خونه مادرشوهرم بودیم پرتقال آوردن همه خوردن بوش هم میومد دخترمم خیلی دوس داره با ذوق اومد بخوره بعد دستشو پس کشید هرچی گفتیم بیا بخوربا یدونه هیچی نمیشه گفت نه زبونم زخم میشه ودردمیکنه اصلا هرکاری کردیم لب به پرتقال نزد خدا شاهده دلم براش کباب شد!!یا همین اتفاق دیروز خونه مامانم وقتی بابام گوجه خام رو نمک زده بود میخورد افتاد دخترم عاشق گوجه فرنگی خامه بابام هم آورد با دخترم بخورن ولی با حسرت نگاه کزد و لب نزد به گوجه😭😭😭دعا کنین زود خوب بشه زبونش والا شاید بگین اینا چیزی نیس ولی برا مادر خیلی سخته ببینه جیگر گوشش عاشق یه چیزیه و با حسرت نگاه میکنه ولی لب نمیزنه!!اگرم بگین نباید میگفتی نخور زبونت خوب بشه باید بگم دختر من تو خوردن چیزایی که عاشقشونه حدومرز نداره و یه زمانی از صبح تاشب پنج شش تا پرتقال یا پنج شش تا گوجه فرنگی میخورد وبعدش چندروز و چند هفته از درد زبونش نمیتونست غذا بخوره!!وقتیم نمیگفتیم بهش که بخاطر زبونت نخور بازم میخواست و وقتی نمیدادیم قشقرق میکرد اما اینجوری منطقی پذیرفته ولی خب بچس و...😭😔😔