عیبی نداره درست میشه فقط دستکاری نکنی
طبیعی چیزی نیست
بچه منم از دیروز این جوری شده گفتن عادیه
عزیزم پسر منم و اغلب بچه هاایتطوره فقططط دست نزن خوب میشه
به خاطرهمینه جاش تا ابد میمونه
بازوی خودتم نگا کنی جاش مونده
برای دختر منم پیدا نبود امروز دیدم مثل مال شماس درامده متورم شده ولی مثل شما سبز نیس
طبیعیه دست نزن
اره دخترم هم انطور جاش شده
آره حدود یه ماهگی میرسه و چرکش میزنه بیرون
😢 برا دختر من هیچ پیدا نیست که ممکنه همین روزا اینطوری بشه؟ اصلا جای واکسن پیدا نبود برا پسرت عزیزم؟
طبیعیه دست نزن و هیچی هم نزن بهش واسه دختر منم کم کم قرمز شده بچه اولم خیلی ناجور شد که زیر بغلش در اومد بعد ۶ ماه خودش درست شد فک کنم خیلی گریه و بی قراری واسه واکسن هم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.