۳ پاسخ

خودمم زنیون میخورم خیلیم رعایت میکنم هی میگن مشکل از خودته خودت معدت میریزه بهم ،سردیت میشه و..گرمی بخور چمیدونم دیگ نمیدونم چیکار کنم

کولیک داره
گرمش کن اصلا نزار سرما وباد کولر به پهلو وشکمش بخوره اگه شیرخشکیه گاهی توی شیرش دوتا تیکه کوچولو اندازه لوبیا نبات بنداز اکرم شیرخودتو میخوره توی ابجوش حل کن خنک شد باقطره چکون بده دکترهم ببرش دارو بده

فتق ناف داره احتمالا

سوال های مرتبط