۸ پاسخ

بله درسته رو حعبه قطره ها میزان آهن نوشته اگ ۷تا باشه دو سی سی ۱۴باشه یک سیسی پدیا بستم آهنش ۷

من دو سی سی میدادم

بهداشت ک دخترمو بردم گفت ۹قطره بده
ولی خوب دخترم الان بزرگ شده پس باید بیشتر بهش بدم
ممنون ک گفتید

دكتر دخترم گفت يك سي سي بده

شما دخترتون شیر خشک میخوره یا شیر مادر ؟ برا شیر خشک یا هم باید ۱۴ باشه

منم مثل شما بودم یه ماه همون یه سی سی میدادم🥴 تا اینکه دکترش گفت و دو سی سی کردم!
خیلی تاپیک خوبی گذاشتی🩷

من ۲ سی‌سی میدم

من روزی ۲ سی‌سی میدادم سیدرال ، ولی بازم ممنون که گفتی عزیزم 🤍

سوال های مرتبط