فردا میشم ۳۷ دوروز میشه آخرین سونو برم یا زود هس

۷ پاسخ

بنظرم برو

منم فردا ۳۷.۲روز ولی هنوز نرفتم نشستم ۲.۳روز دیگ برم همونجور برم بیمارستان برا سز

اره خوبه برو

منم دکترم بهم سونو اخر رو تو ۳۷ هفته و ۴ روز داده

الان موقع خوبیه برو واسه سونو

منم دکتر گفت ۱۰ خردادبیا که ۳۷ هفته سونو بدم ولی نرفتم گفتم بدار ۳۷ هفته چند روز برم که ۳۸ هفته سونو بده

راستی چیشد نی نی هنوز بریچع یه چرخیدع حسش میکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد